czwartek, 7 czerwca 2012

U2 - Twilight tłumaczenie

Zmierzch


Patrzę w jego oczy

Są zamknięte, ale ja coś widzę

A nauczyciel powiedział mi, dlaczego

Śmieję się, kiedy stary człowiek płacze


Moje ciało rośnie i rośnie

To mnie przeraża, Ty wiesz

Stary człowiek próbował chodzić do mnie do domu

Myślałem, że on powinien był wiedzieć


Zmierzch...

Zmierzch, zgubiłem moją drogę

Zmierzch, nie mogę znaleźć mojej drogi


W cieniu chłopiec spotyka człowieka

W cieniu chłopiec spotyka człowieka

W cieniu chłopiec spotyka człowieka

W cieniu chłopiec spotyka człowieka


Biegnę w deszczu

Jestem złapany na graniu o późnej nocy

To wszystko, to wszystko

Jestem namoczony poprzez skórę


Zmierzch...zaćmienie dnia

Zmierzch...zgubiłem moją drogę

Zmierzch...noc i dzień

Zmierzch...nie mogę znaleźć mojej drogi


Nie można znaleźć Twojej drogi

Nie można znaleźć mojej drogi

Nie można znaleźć Twojej drogi


Zmierzch...zaćmienie dnia

Zmierzch...zgubiłem moją drogę

Zmierzch...noc i dzień

Zmierzch...nie mogę znaleźć mojej drogi


W cieniu chłopiec spotyka człowieka

W cieniu chłopiec spotyka człowieka

W cieniu chłopiec spotyka człowieka

W cieniu chłopiec spotyka człowieka



Jeśli coś źle to poprawiajcie i z góry sory za błędy ;)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz