środa, 13 czerwca 2012

Heartless tłumaczenie piosenki

Bez serca


W nocy słyszę rozmowy

najzimniejsza historia jaką kiedykolwiek mówiono

Gdzieś daleko wzdłuż ulicy, stracił swą duszę do kobiety która była łamaczem serc .

Jak mozesz być taką bez serca?

Oh Jak mozesz być taką bez serca?


Jak mozesz być taka jak zimny wiatr kiedy wieje, yo

Tylko pamiętam co ty do mnie mówiłas

Ty wiesz że ja potrzebuje patrzeć w twoją stronę kiedy do mnie mówisz, yo

Mam na myśli te wszystkie rzeczy które są za nami

Mam na myśli to wszystko co przeszliśmy

Hej ja wiem kilka rzeczy których mi nie powiedziałas

Hej i zrobiłem parę rzeczy, ale to stary ja

I ty teraz chcesz mnie odzyskać i masz zamiar pokazać mi

Więc ty chodzisz koło mnie jakbyś mnie nie znała

Masz nowych znajomych ja mam ziomków

Ale na końcu jestem dalej samotny



W nocy słyszę rozmowy

najzimniejsza historia jaką kiedykolwiek mówiono

Gdzieś daleko wzdłuż ulicy, stracił swą duszę do kobiety która była łamaczem serc .

Jak mozesz być taką bez serca?

Oh Jak mozesz być taką bez serca?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz