czwartek, 14 czerwca 2012

Antologia tłumaczenie tekstu

Żeby kochać cię potrzebuję powodu

I jest trudno wierzyć że nie istnieje nic więcej niż ta miłość

Zbywa tyle w środku tego serca

Ważyć co powiedzą

Że lata są mądre

Jeszcze czuje się ból

Dlaczego cały czas, który przemija obok ciebie

Zostawił tkaninę, jej igłę w środku dnia

I nauczyłam się odbierać czasowi sekundy

Ty mi sprawiłeś widzieć niebo jeszcze jeszcze bardziej głębokie

Obok ciebie wierzę, że powiększyłam więcej z trzech kilo

Z tyloma twoimi słodkimi pocałunkami podzielonymi

Rozwinąłeś mój zmysł słuchu

I stało się przez ciebie że nauczyłam się kochać koty

Odkleiłeś z cementu moje buty

Żeby uciec we dwójkę latając chwilę

Ale zapomniałeś ostatnią instrukcję

Ponieważ jeszcze nie wiem jak żyć bez twojej miłości

I odkryłam to co odznaczyła róża

Ty mnie nauczyłeś mówić kłamstwa litościwe

Żeby móc widzieć cię w godzinach nieodpowiednich

I zastąpić słowa spojrzeniami

I stało się przez ciebie że napisałam więcej niż sto piosenek

I nawet przebaczyłam twoje pomyłki

I poznałam więcej z tysiąca form całowania

I stało się przez ciebie że nauczyłam się co kochać

Co kochać...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz