piątek, 8 czerwca 2012

Three Days Grace Everything About You tłumaczenie

Za każdym razem kłamiemy świadomie

Po każdym uderzeniu, które przyjęliśmy

Każde uczucie ma u mnie oddźwięk

Ale nie tęskniłem, jeszcze


Każdy współlokator zatrzymuje się świadomy,

Przy każdym milczeniu i krzyku, które tworzymy

każde uczucie ma u mnie oddźwięk

Ale wciąż jeszcze nie tęsknię za Tobą


Tylko wtedy przestaję o tym myśleć


Nienawidzę wszystkiego co twoje

Dlaczego ja Cię kocham?

nienawidzę wszystkiego co wokół Ciebie

dlaczego Cię kocham?


Za każdym razem kłamiemy świadomie

Po każdym uderzeniu, które przyjęliśmy

Każde uczucie ma u mnie oddźwięk

Ale nie tęskniłem, jeszcze


Tylko wtedy przestaję o tym myśleć


Każdy współlokator zatrzymuje się świadomy,

Przy każdym westchnieniu i krzyku, które tworzymy

każde uczucie ma u mnie oddźwięk

Ale wciąż jeszcze nie tęsknię za Tobą


Tylko kiedy przestaję o Tobie myśleć

Wiem, kiedy przestajesz myśleć o mnie, wiesz?


Nienawidzę wszystkiego co twoje

Dlaczego ja Cię kocham?

nienawidzę wszystkiego co wokół Ciebie

dlaczego Cię kocham?


Nienawidzę

Nienawidzisz

Nienawidzę

Kochasz mnie


Nienawidzę wszystkiego co z Tobą związane!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz