piątek, 8 czerwca 2012

Avril Lavigne - Falling Into History tłumaczenie

Zanikac (Przechodzic) do historii


Nie ważne co ludzie mówią

Nigdy Im nie wierzyłam

Ja wiem, ja wiem oni wiedzą wszystko

Będę w porządku sama ze sobą

I nikt nie będzie określał mnie,

ograniczał przez miłość

Teraz nasze dni wyglądają dziwnie

Przypuszczam że moje serce było granicą

zmiany


Wypadłam, wypadłam poza ciebie i mnie

Ty znikasz z widoku

I zanikasz do historii

Wypadłam, wypadłam poza ciebie i mnie

Ty znikasz z widoku

I zanikasz do historii


Nigdy nie myślałam, że mogę powiedziec

Że naprawdę nie będę za tobą tęsknic

Żyłam, Oddychałam tobą, ty oddychałeś dzięki mnie

Czas będzie przemijał

Dopóki nie przypomnę sobie dlaczego lub jak ciebie raniłam

Miłosny ból jakoś się skończył

I w końcu zawiesiłam to tutaj


Wypadłam, wypadłam poza ciebie i mnie

Ty znikasz z widoku

I zanikasz do historii

Wypadłam, wypadłam poza ciebie i mnie

Ty znikasz z widoku

I zanikasz do historii


Zanikasz do, zanikasz do, ty zanikasz do historii

Zanikasz do, zanikasz do, ty zanikasz do historii



Wypadłam, wypadłam poza ciebie i mnie

Ty znikasz z widoku

I zanikasz do historii

Wypadłam, wypadłam poza ciebie i mnie

Ty znikasz z widoku

I zanikasz do historii


Będę w porządku sama ze sobą

I nikt nie będzie określał mnie,

ograniczał przez miłość

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz