wtorek, 5 czerwca 2012

Misja - DODA

Nie jest łatwo bronić się,gdy krwawi z wielu miejsc

Sama znowu budzę się i w walkę sama znów brnę

Boże,jedyny mój,ty wiesz jak jest

Że co noc śnią mi się,strach cuci mnie


Nie,nie pozwól mi wierzyć w chore sny

Spraw,by odszedł strach

Chcę jak dziecko spać


Nie,nie znajdziesz w sercu mym nawet kropli krwi

Popiół wciąż unosi się od czasu kiedy spalił mnie

Boże,jedyny mój,ty wiesz jak jest

Że co noc śnią mi się,strach cuci mnie


Nie,nie pozwól mi wierzyć w chore sny

Spraw,by odszedł strach

Chcę jak dziecko spać


Nigdy nie zwątpię w twój boski,dla mnie,plan

Wiem,chwilę ciemno jest, docenię raj


Nie,nie pozwól mi wierzyć w chore sny

Spraw,by odszedł strach

Chcę jak dziecko spać


Chcę jak dziecko spać x2

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz